Ftr önü açık bir bölüm mü okullar açılcak diye mi bilmiyorum çok stres oldum gelecek kaygısı hissediyorum önü açıktıe dimi?

Fizyoterapi bölümü aslında hep hayatımızın bir yerinde oyuzden işsizlik olur mu sizce 4 yıllık okuyacağım

Ftr önü açık bir bölüm mü okullar açılcak diye mi bilmiyorum çok stres oldum gelecek kaygısı hissediyorum önü açıktıe dimi?
Cevapla