Arkadaşlar gittiğim güzellik merkezindeki çöpçü zannettiğim adam meğer sahibiymiş?

Olm adam iyi biriydi konuşuyordum ama biraz alınganlığım tuttu dediğine saçma şekilde ben orada çöpçü zannettim ya meğerse asıl sahibiymiş şimdi öğrendim birde kimsesiz çocukları buluyormuş kötü davranmadım ama arkasından ay sanki bu kim çöpçü vesaire diyordum meğer hem çok iyi bir insan hem de oranın sahibiymiş arkasından dediklerim ve düşündüklerim için biraz utandım ama oda resmen çöpçü gibi giyinmiş yani nereden bilebilirdim ben koskoca mekanda hem sahibi ise neden oraya temizliyor yani
Güncellemeler
+1 yıl
Ama takdir ettim. Hem çocukları bulan hemde girişimci bir insanmış. Çöpçü olmaktan bile utanmıyor helal olsun. Bize böyle insanlar lazım
Arkadaşlar gittiğim güzellik merkezindeki çöpçü zannettiğim adam meğer sahibiymiş?
Cevapla