İç mimarlık bölümünü bırakırsam hata yapmış olur muyum?

iç mimarlık bölümünü geçen sene kazandım bazı durumlardan bu sene başlayacağım ama içimde istek yok bu mesleği yapamayacağımı düşünüyorum onun yerine ingilizce işletme okumayı düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?

İç mimarlık bölümünü bırakırsam hata yapmış olur muyum?
Cevapla