Çalışmam gerekiyor ama çalışasım gelmiyor?

Üni mezunu bir işsizim. Askerliği aradan çıkarayım diye mezun olur olmaz tecili bozup askere gittim. Geleli 3 ay oldu. İş bakıyorum ancak geri dönüş olmadı. Diğer işler deseni zaten kölelikten farkı yok. Bir yandan zaten utangaç sessiz içine kapanık biriyim. Çalışma hayatına girsem bile yapabilir miyim bilmiyorum. Hayattan zaten zevk almıyorum. Geleceğe dair umudum yok. Yaşamak bile istemiyorum. Açıkçası kafayı yemek üzereyim.

Çalışmam gerekiyor ama çalışasım gelmiyor?
Cevapla