Bu ekonomi ne zaman düzelir insanlar neden kafayı yemiyor?

Ya aylık 6000-10.000 liraya çalışıyor insanımız ama bir ev olmuş 1milyon araba olmuş 200.000 binilebilecek, yani bu şekilde ömür boyu bir şeye sahip olamayacağız. Neden böyle oluyor ve giderek daha kötü mü olacak? Geleceğimiz tamamen tükendi mi? 5 ay gittim turizmde çalıştım mülteci gibi yerlerde kaldım ve eve beş parasız döndüm.

Bu ekonomi ne zaman düzelir insanlar neden kafayı yemiyor?
Cevapla