Sizce doğuda sıradan PC mühendisliği mi yoksa 1 sene kalıp batıda iyi bir PC mühendisliği mi?

Arkadaşlar gelecek seneye kalırsam 3 sefer Olacak Yks sınavına girişim. Ek tercihlerler de Doğuda 6 7 PC mühendisliği tutan üni var ama ben Diyorum bir sene daha kalıp. Bu sefer iyi bir sıralama çıkarıp iyi bir üniversiteye gitmek. Siz olsanız hangisini tercih edersiniz?
Sizce doğuda sıradan PC mühendisliği mi yoksa 1 sene kalıp batıda iyi bir PC mühendisliği mi?
Cevapla