Bugün işte ilk günümdü, biraz yoruldum daha çok zihnen yoruldum. Nasıl 2-3 ay sabredebilirim?

İştekiler beni pek umursamıyor açıkçası eziliyormuşum gibi hissediyorum fırında işe girdim biraz modern bir yer insanlarla iletişimim de sıfır ne yapmalıyım yarın sabah 6 da orada olmam lazım sanırım biraz motivasyon edilmeye ihtiyacım var

Bugün işte ilk günümdü, biraz yoruldum daha çok zihnen yoruldum. Nasıl 2-3 ay sabredebilirim?
Cevapla