Hukuk isterken antropoloji okursam pişman olur muyum?

Tercihlerimi yapmıştım bi yere yerleşemedim. Hedefim hukuk. Ama olmuyor yani tutmuyor :( Bi sene daha çalışayım diye bekletmiştim ama ek tercihler açılınca gözüm kayıyor hep bi çılgınlık yapıp sevmediğim bi yere tercih yapsam mı diyorum. 1 sene beklemeli miyim yoksa antropolojiyi yazayım mı artık son çare?

not: yaşım 19, kaydolurken fazla yazmışım düzeltemedim

Hukuk isterken antropoloji okursam pişman olur muyum?
Cevapla