Sınav senem olduğu için çıksam çok mutlu olacağım kişileri bile hayatımdan uzaklaştırıyorum değer mi?

2. kez mezuna kaldım. Ankara da veteriner hekimlik istiyorum hedefim yüksek ve sırf bunun için kaldım. Çok iyi anlaştığım biriyle bugün bağlantıyı kestim kafamı karıştırır ya da üzülürüm diye. Sizce değer mi? Bu zaman diliminde uzaklaştırdığım kişiler yüzünden sonradan iyi birini bulamam mı?
Sınav senem olduğu için çıksam çok mutlu olacağım kişileri bile hayatımdan uzaklaştırıyorum değer mi?
Cevapla