Mimarlık istiyorum ama çizimim iyi değil. Nasıl düzeltirim?

Sınav seneme daha 2 yıl var ben mimarlık istiyorum ama çizimim iyi değil zamanla çizim yaparak geliştirebilir miyim ne yapabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce mimarlık nasıl bir bölüm okunmaya değer mi yoksa boş bir bölüm mü
Mimarlık istiyorum ama çizimim iyi değil. Nasıl düzeltirim?
Cevapla