açılış tarihi 16 eylül diyor, güz yarıyılı baslangıc 19 eylül. okula ne zaman gitmem gerek 1. sınıfım bilmiyorum, dersler 19 unda mı başlar? eğer öyleyse 16 sında ne olabilir, oryantasyon falan mı?
Üniversite okul açılışı ile yarıyıl başlangıcı arasındaki fark ne?
Merhaba, evet 16 Eylül'de oryantasyon olur. 19 Eylül 2022 tarihinde de dersler başlar yani bunu kastetmiş. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Oryantasyon böyle boş yaptıkları yok bunu yapcaz şu hocamız bu bunu bunu istiyoz diye 1 saat rehin alınma seansı gitmene gerek yok. Ama bölümünden birini bulup erkenden kaynaşman açısından iyi olabilir
Korkma, bölümüne ait Instagram sayfası vardır bulursun. Zaten oryantasyondan yarım saat önce bulunduğun bölüme git herkes senin gibi nolcak acaba diye bekliyor olacak. Üst sınıflar o gün okula gelmez