çok da zor değil 11¹¹ üslü sayıları nasıl yaptığımı merak eden varsa klavyeden alt tuşuna basılı tutup numpadden 0185 yazıp bırakırsanız ¹ olur^^ ben gereksiz bilgi sdgdfg
işlem kullan demiyor ki. o zaman 11!♂ faktoriyel yaparasın. üsteki sayının faktoriyelini yazamadım ama onbir faktoriyel üstü onbir faktoriyel yapılabilir basit örnekle