21 yaşında ilk defa çalışacam çok heyecanlıyım? Çok utaniyorum?

Ya ben 19ken biryere ise baslamisdim. Sonra kovuldum cünkü cekingendim yapamadim. Muhasebedeydi. Telefon falan geliyodu baya kisik sesle konusup utaniyodum iste. Neyse simdi magazada baslicam cuma gunu ve asiri korkuyorum ya aynisi olursa ya kovarlarsa diye.. yani sizce nasil davranmaliyim musterilerle ne diyebilirim kirtasiyede caliscam ne diyim ki cok utaniyom ya napacam? Asiri heycanliyim surekli patronun gozu uzerimde olur mu? Lutfen taktik para lazim asla kovulmak istemiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Yardm nolur
21 yaşında ilk defa çalışacam çok heyecanlıyım? Çok utaniyorum?
Cevapla