Güncellemeler
+1 yıl
...
İkinci öğretim değilim. Onlar gibi bizde ücret veriyor muyuz?
Merhaba, bildiğim kadarıyla örgünseniz ve birinci öğretim okuyorsanız tamamen ücretsiz bir şekilde kaydınızı yenileyebiliyorsunuz. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
0Cevap
Elbetteki her dönem ücret ödenir.
İkinci öğretim değil isen vermiyorsun harç
Kayıt yenileme ücreti de vermiyoruz demi
Örgün okuyor isen vermiyorsun.
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?