Gece çalışma saatim 12 saat 1 saat mesai ücreti alıyorum kanunen doğru mu?

Arkadaşlar, gündüz 12 saat çalışan işçi arkadaşlarla aynı 12 saat çalışıyoruz. Fakat onlar 3 saat mesai alırken biz 1 saat alıyoruz. Çay molası olayı yok. Sizce bu adil mi?
Gece çalışma saatim 12 saat 1 saat mesai ücreti alıyorum kanunen doğru mu?
Cevapla