Fenomenlikten çok iyi para kazanıyorum. Bugüne kadar okumak için boşuna mı çırpınmışız?

Selam millet 👋

Ben Çukurova üniversitesi ekonometri mezunuyum. Universiteyi bitirmek icin o kadar cok çalıştım ki anlatamam!

3 senedir boştayım 1 tane adam akıllı iş bulamadım. Neyse işte sonra sosyal medyada influencerlık ile tanıştım. şu an 19k takipçim var.

.
.

Abartmıyorum gelirim en son çalıştığım işten kazandığım meblanin 3 katından fazla şu an! Henüz ayın 1 inde başlamama karşın gayet iyi kazanç sağladım.

Bilsem böyle bisey olduğunu üniversite okuyupta hiç böyle bir ızdırap çekmezdim 😔

Fenomenlikten çok iyi para kazanıyorum. Bugüne kadar okumak için boşuna mı çırpınmışız?
Cevapla