İkinci öğretim konusunda tereddütlerim var yardımcı olur musunuz?

Üniversiteyi isparta da kazandım ikinci öğretim olarak. Dersler kaçta başlar kaçta biter bilmiyorum. Korkum var biraz dersler akşama sarkacagi için. Okulun çevresi nasıl olur akşam nasıl yurda giderim güvenlik açısından tedirginim, bu durum aklımı karıştırıyor. Sizce endişelerim çok mu yersiz fazla mı abartıyorum?
İkinci öğretim konusunda tereddütlerim var yardımcı olur musunuz?
Cevapla