Eğitim & Kariyer Ben bu bölümü nerden okudum diyor musunuz🥴? Neslice06 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Yıllarım çöp oldu falan Güncellemeler+1 yıl Yaa hangi bölümü okudunuz onuda yazın tek tek uğraştırmayın 🥴 Ben bu bölümü nerden okudum diyor musunuz🥴? Cevapla Fal Soruları Bölüm Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı. Dememiştim 0 0 Yorumla
AskeriiMühendiss Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl 6 sene boyunca söyledim onu halada söylüyorum hayatımı bitirdi bu bölüm ailem yüzündej 0 10 Yorumla Neslice06 +1 yıl Seni artık bütün site biliyo🥴 Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Evet 🥺🥺 Yorumla Neslice06 +1 yıl Şimdi boşta mısın 🙄 Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Değilim hayır ama başka işte çalışıyorum uzun hikaye ya Yorumla Neslice06 +1 yıl Ne işi Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl burada söyleyemem Yorumla Neslice06 +1 yıl Niyeğğ🥴 Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Gizli işim cunku ulu ortada söylenecek bir meslek değil Yorumla Neslice06 +1 yıl 🙄 Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Öyle yani söylerdim yoksa Yorumla
bubanayapılırmıbe Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 98% +1 yıl Evet listeye yazdigimi bile hatirlamadigim bi bolumu bitirdim ama memnunum 0 3 Yorumla Neslice06 +1 yıl Ne okudun ki🙄 Yorumla bubanayapılırmıbe +1 yıl Bunu soruya cevap alabilmen icin once ki soruna attigim goruse yorum yapmalisin Yorumla Neslice06 +1 yıl Önceki sorum neydi du bakjm🥴 Yorumla
evcimen26 Takip Et Xper 6 Yaş: 64 , eic 96% +1 yıl bölüm önemli değil.üniversite okumak önemli.üniversite okumak, kişiliğinizi geliştirir.sizi adam yapar.isterseniz aşçılık okuyun. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl İnsanların canını emanet ettiği meslek sonuçta, yine olsa yine okurum 0 0 Yorumla
düşünen_biri Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl İyi ki okumuşum diyorum 0 1 Yorumla Neslice06 +1 yıl Hangi bölüm ama 🙄 Yorumla
Copernicus Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hayır. Bi daha okurum 0 5 Yorumla Neslice06 +1 yıl Golaydı🥴 Yorumla Copernicus +1 yıl Derken? Yorumla Neslice06 +1 yıl Bi daha okumak Yorumla Copernicus +1 yıl Seviyorum anlaminda Yorumla Copernicus +1 yıl Sen sevmedin mi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Dememiştim
6 sene boyunca söyledim onu halada söylüyorum hayatımı bitirdi bu bölüm ailem yüzündej
Seni artık bütün site biliyo🥴
Evet 🥺🥺
Şimdi boşta mısın 🙄
Değilim hayır ama başka işte çalışıyorum uzun hikaye ya
Ne işi
burada söyleyemem
Niyeğğ🥴
Gizli işim cunku ulu ortada söylenecek bir meslek değil
🙄
Öyle yani söylerdim yoksa
Evet listeye yazdigimi bile hatirlamadigim bi bolumu bitirdim ama memnunum
Ne okudun ki🙄
Bunu soruya cevap alabilmen icin once ki soruna attigim goruse yorum yapmalisin
Önceki sorum neydi du bakjm🥴
bölüm önemli değil.
üniversite okumak önemli.
üniversite okumak, kişiliğinizi geliştirir.
sizi adam yapar.
isterseniz aşçılık okuyun.
İnsanların canını emanet ettiği meslek sonuçta, yine olsa yine okurum
İyi ki okumuşum diyorum
Hangi bölüm ama 🙄
Hayır. Bi daha okurum
Golaydı🥴
Derken?
Bi daha okumak
Seviyorum anlaminda
Sen sevmedin mi
Hangi bölüm kim okuttu
Yok demiyorum şükür