2 yıllık üniversite kazandım, ablam "kazanmasan da olurmuş, 2 yıllık üniversite mi olur" dedi. Kıskandığından mı böyle diyor?

2 yillik ingilizce cevirmenlik kazandim ama ablam 2 yillik üniversitemi olur kazanmasanda olurmus dedi. Kendisi ortaokul mezunu ben 2 yillikda olsa üni kazandim. Kiskandigi icinmi boyle diyor yoksa soyledikeleri dogrumu. Ben ingilizce kursuna gitmektense üni okuyayim dedim o yuzden 2 yillik sectim dgs ile öğretmenlik okuyabiliyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Sorumu silermisiniz
2 yıllık üniversite kazandım, ablam "kazanmasan da olurmuş, 2 yıllık üniversite mi olur" dedi. Kıskandığından mı böyle diyor?
Cevapla