Fonksiyonları yapamıyorum nasıl çalışmalıyım?

12. Sınıfa geçtim TYT eksiğim çok fazla var. AYT zaten sıfır. Eksiklerimi kapatabileceğimi düşünüyorum fakat fonksiyonlardan çok çekiniyorum. Zamanında çok çalıştım yapamadım. Geçenlerde bir kez daha baktım. Yine anlamadım yapamadım. Fonksiyonlar için tavsiyeniz nedir? nasıl çalışmalıyım? Faydalı olacak bir kaynak var mıdır?

Fonksiyonları yapamıyorum nasıl çalışmalıyım?
Cevapla