Ailem sınav ödülü olarak kazandığım bisikleti bana sürdürmedi ama kardeşime kendileri aldı niye böyleler ya?

kendi emeğimle sınavından kazanmıştım il birinciliği olarak (5. sınıfta) ailem ayıp sürme falan dedi ben de küçüktüm tabi o zmn bana başka bir şey alın demişti aldılar onu Allah'tan, kardeşime şu an (5 'e gidiyor) bisiklet aldılar tabi ki yaşasın en güzelini ama ben bana yapılana kızıyorum neden böyle ya senden esirgenen başkasına gani gani veriliyor..
Ailem sınav ödülü olarak kazandığım bisikleti bana sürdürmedi ama kardeşime kendileri aldı niye böyleler ya?
Cevapla