Sizce bendemi sorun resmen çıldırıcam kafayı yiyicem acil bakar misiniz?

Calistigim yerde herkes asik suratli enerjileri dusuk sanki gulmek parayla ben asiri pozitifim guler yuzluyum mutsuzken bile gulumserim ama beni bile hayattan bezdiriyorlar islerini soruyorum isleride iyiymis tamam ozel hayatlarinda herkes gibi problem olabilir. Dertleri olabilir is yapiyorlar para gelip gidiyor moodlari degisebilir vs ama sureklide asık suratli mutsuz olamazki insan!!! Ben deger veriyorum calistigim kisilere ama artik verdigim sevgi deger bile yok oldu artik onlara karsi sevgimde yok boyumdan buyuk islwr yapiyorum her defasinda tesekkur ediyorlar isten cikmami istemiyorlar ama guler yuz gostermek cokmu zor ben tesekkur bile istemiyorum islerde yormuyor ruh halleri beni yoruyor resmen ve cok sıkıldım!!!@!
Sizce bendemi sorun resmen çıldırıcam kafayı yiyicem acil bakar misiniz?
Cevapla