Sizce dershane olmadan üni kazanılır mı? Dersanenin zaman kaybı olduğunu düşünüyom?

Bu sene mezun oldum hem okul hem dershane vardı çalışmak için zaman bulamadım. Akşam 7 da dershane bitiyordu eve gel yemek ye derken derse başlamam 8'i buluyordu 12'ye kadar çalışsam 4 saat çalışma zamanım oluyordu ki ara da veriyordum. Bu yıl 305 bine girdim bu yıl sadece matdan ders alarak 170 Kaya girebilir miyim? Dershaneler bence faydasız konuları çok hızlı bitiriyorlar çok yüzeysel geliyor. Siz dershanelerden fayda gördünüz mü?

Sizce dershane olmadan üni kazanılır mı? Dersanenin zaman kaybı olduğunu düşünüyom?
Cevapla