25 yaşında çocuk gelişimi bölümü okunur mu?

Kime okunur diyor Kimi okunmaz diyor sizce artık işe yarar bir meslek yapmak istiyorum marketlerde kasiyerlik falan bana göre değil çok yorucu ve yıpratıcı oluyor insanlar ama anasınıfı öğretmenliğinde En azından işin belli Sadece çocuklar lütfen yorum yapar mısınız

25 yaşında çocuk gelişimi bölümü okunur mu?
Cevapla