Ben uzun süredir işsizdim. Kendim küçük bir ilçede yaşıyorum. İş imkanı yaşadığım bu ilçede hiç yok. Özel güvenlik görevlisi olarak işe başladım. O kadar mutlu oldum ki, tarif edemem size. Çalıştığım fabrikanın fazla malzemelerini koyduğu bir alan var, orada kulübe içerisinde durmam söylendi. Ortalama 15 gündür çalışıyordum. Çalıştığım yer depo tarzı olduğu için kimsede yoktu. Sadece ara sıra bazı yetkililer gelir, malzemelere vesaire bakarlardı. Babam bugün özel bir hastanede kalp ameliyatı oldu. Ameliyat sonrası durumunu öğrenmek için babamı aradım. O sırada şirkette çalışan biri geldi araçla. Benim telefonla konuştuğumu gördü. Sonra beni şirketin müdürüne şikayet etmiş. Ben depoya gittim, depoda ki güvenlik sevgilisi ile sohbet edip gülüyordu demiş. Bence işten çıkarın, benim yeğenimde güvenlik görevlisi, yeğenimi işe alalım demiş. Oysa babamla konuştum ve gülmüyordum ben yukarıda Allah var! Hiç açıklama yapmama izin vermeden beni işten çıkardılar. Eve geldiğimden bu yana ağlıyorum. Kendimi aklamak istiyorum, günahıma girdiler arkadaşlar. Ne yapacağım ben?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer