Polis akademisi için torpili olan kişiyi şikayet edebilir miyim?

PMYO başvuran arkadaşlarla konuşuyorduk 2 kuzen var aşırı rahatlar, sebebi de tanıdıkları varmış her türlü kazanırız diyorlar. Hayalini kurup çabalayan onca insan var ve hepsinin hepimizin hakkına giriyorlar. Bu durumu şikayet edebileceğim bi yer vs var mı?
Polis akademisi için torpili olan kişiyi şikayet edebilir miyim?
Cevapla