İşletme mezunuyum, çöplerden karton ve pet şişe topluyorum! Anlık bir resim çektim dinlenirken. Yaptığım iş ayıp mı?

İşletme mezunuyum, çöplerden karton ve pet şişe topluyorum! Anlık bir resim çektim dinlenirken. Yaptığım iş ayıp mı?

İşletme mezunuyum, iş bulamadım. Karton, kağıt, Pet şişe topluyorum çöplerden. En azından faturamı yatırıyorum, sigaramı vesaire alıyorum. Tanıdık görür diye utandığım için maskeyle geziyorum. Sizce yaptığım iş ayıp mı?

İşletme mezunuyum, çöplerden karton ve pet şişe topluyorum! Anlık bir resim çektim dinlenirken. Yaptığım iş ayıp mı?
Cevapla