Problem olmaz. İstedigin islemi yapabilirsin. Senden başka kimse hesap hareketlerini göremez.
1
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama maas kartiya bu
Soran
+1 yıl
Ayri ayri kişilerden gonderdi kimi 50 kimi 100 .10 kisi falan
Cevap sahibi
+1 yıl
Hic fark etmez. O kart senin o isten ayril. Başka ise gir yine o kartin hesap numarasini verip, orada da kullanirsin. Kimse senin hesap hareketlerini göremez ve kimseyi de ilgilendirmez. İstersen bin kere para transferi olsun
Cevap sahibi
+1 yıl
Vay be adamlara bak denetlerlerse diye yorum yapmislar. Hayatim mahkemelerde geçti. Sadece ve sadece hakim veya savci. Bir şikayet oldugunda onlar denetler. Onun haricinde kimse senin hesabina bakamaz. Bakmaya calisan bakan patronun dahi , is sahibi dahi olsa ceza alir. Senin iznin olmadan kimse hesabina bakamaz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
mesaj glr msin? Onu çözmenin yolu var ben de benzer endişe taşıyordum.
Söylermisn
Tkip etmedin
Mevlalar yüksek olmadlgl sürece bişey olmaz senin çalışma durumuna göre bakıyorlar
Calisma durumuna göre derken
Toplam bin tldir
Ondan bişey çıkmaz
Dijital çağda yaşıyoruz her şeyi görebilirler
Problem olur mu
Yani paranın geldiği yere göre
Nasil yani
Birinden işini yapmak için para aldıysan Biri şikayet ettiyse o şekilde incelerler
Sanal şey karslgnda bi kaç kere konuştum birileride para atti
Maas karti
Yani şikayet olursa ancak hesapların incelenir yoksa bir şey olmaz canını sıkma böyle şeyleri de yapma adam gibi işin varmış ne gerek var
Dogru da farketmislermidir acaba şakayla karisik yardimcim kasaya para alimmi diye srnca ibanina gnderim dedi
Problem olmaz. İstedigin islemi yapabilirsin. Senden başka kimse hesap hareketlerini göremez.
Ama maas kartiya bu
Ayri ayri kişilerden gonderdi kimi 50 kimi 100 .10 kisi falan
Hic fark etmez. O kart senin o isten ayril. Başka ise gir yine o kartin hesap numarasini verip, orada da kullanirsin. Kimse senin hesap hareketlerini göremez ve kimseyi de ilgilendirmez. İstersen bin kere para transferi olsun
Vay be adamlara bak denetlerlerse diye yorum yapmislar. Hayatim mahkemelerde geçti. Sadece ve sadece hakim veya savci. Bir şikayet oldugunda onlar denetler. Onun haricinde kimse senin hesabina bakamaz. Bakmaya calisan bakan patronun dahi , is sahibi dahi olsa ceza alir. Senin iznin olmadan kimse hesabina bakamaz
Emin misin benim maas kartim garanti isyeriyle anlaşmalı migrostayim
Bende bimde müdürdum. Calismadigimiz banka kalmadi. Hiç bir banka mahkeme kararı olmadan, kimseyle senin bilgilerini paylaşmaz eminim.
Insallah dediğin gibidir
Bir şey olmuyor bende sohbet karşılığı para atmıştım
Yapma sakın öyle bişey sıkıntı yaşarsın.
Bi kaç kere attılar ya
Denetlerlerse hesap hareketlerini açık çıkmaz belki ama işinden olursun benim fikrim
Acik çıkmaz derken
Niye isimden olayım ki
senin Maaş kartımı bu
Evet
Başkasına ne o zaman savcılık emri olmadan bakamazlar hareketlerine
Ne bilim kurumsal ya maas karti olnca
Kimene yaa istediğim yerde harcarım
Gelen paralari diyorum
Bin tlye ykin toplami ayri ayri kişilerden
Bol şans