Sorum başlıkta ki gibidir Büyüğünce ne olmak istiyordunuz ne oldunuz
Ben polis olmak istiyordum, girişimci oldum
Ben polis olmak istiyordum, girişimci oldum
İlk olarak doktor olmak istiyordum sonra kandan iğrenmeye başladım psikologluğa merak sardım anam babam istemedi sonra eczacı mı olsam dedim çok masraflı diye ondanda vazgeçtim en sonunda hakim olmak istedim şu an da mezuna kaldım deniyoruz artık hakim olmayı
bankacı olmak istedim işsiz oldum
Cevap
4Cevap
Oyuncu olmak istiyordum hiç bir şey olmadım
Geç değil hala daha oyunculuk için ajanslara başvurabilirsin
Veterinerlik istiyordum ama hayalime öyle bi ettiler ki siz anladınız. Çevirmenlikteyim
büyüyünce holy graili alıp krallıgını kurtaran saber gibi olmak istiyordum. hukuk okyuom simdi
günlüğüme kasiyer ve kuaför yazmışım ama şu an hemşire olmak istiyorum. henüz bi bk olamadım
Haha futbolcu istiyordum olduk muhasebeci
Aşık olduğum adamın sevdiği oldum:)
Baytar olmak istiyordum
Yazılım muh oldum pok varmış gibi
Şimdi neden paytar olmadın diyor çiftlik kurdu da 🤣
Zorla okuttu beni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?