
e hadi süper kahraman buldun, Maaşı ona göre vermen lazım değil mi? İşe eleman almayı da mı bilmiyoruz?

e hadi süper kahraman buldun, Maaşı ona göre vermen lazım değil mi? İşe eleman almayı da mı bilmiyoruz?
Çok çalışan ama az verilen çalışan her zaman makbuldur. İşi bilmesi tecrübeli olması iş yerine bir artıdır çunku vakit kaybetmiyor çalışana yatırım yapmıyor. Aksi olsa en az 5 ay yatırim yapiyor e bu da bir gider olarak yansiyor firmaya. Ha insanlar nerde tecrube edinecek diye soruluyor o da arada denk gelen firmalarla işte ya da kişinin azmiyle
Süper kahraman gibi olan istekler genelde sadece bir kişiye özel oluyor bizim olması imkansız gibi bir sey oluyor 😄
Çünkü her sektörde kendilerine göre dünyanın en iyileri
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?