Açıköğretimden 4 yıllık bölüm okumak boşa mıdır?

Açıköğretimden 4 yıllık bölüm okumanın faydası var mı boşa gereksiz midir okuyup iş bulan var mı

Açıköğretimden 4 yıllık bölüm okumak boşa mıdır?
Cevapla