Bir hafta daha psikolojik ve fiziksel olarak zor olan işte çalışıp dayanmak mı yoksa bu pazar işten çıkmak mı?

Komi olarak bir restoranda çalışıyorum ama fiziksel ve psikolojik olarak zor ayrıca normal hayatımı özledim işten bıktım zaten Eylül ortasında okul acilcak ve dinlenmeye ve tatile ihtiyacım var. Ama bir hafta daha çalışırsam bahşiş alcam 700 lira civarında vs çünkü her hafta bahşiş alınıyor. Kalbimden çıkmak istiyor işten ama çıkınca alamayacağım bu bahsisten dolayı pismanlik yaşar mıyım bilmiyorum şu an aşırı strese girdim kararsızlıktan ağlıyorum siz olsanız napardiniz nolur yardım edin

Güncellemeler
+1 yıl
Yani kendinizi huzurunuzu dusunup işten cikar misiniz yoksa bir hafta daha calisip o parayi alır mısınız,? Ayrıca okul dediğim universite
Bir hafta daha psikolojik ve fiziksel olarak zor olan işte çalışıp dayanmak mı yoksa bu pazar işten çıkmak mı?
Cevapla