Bir yandan para kazanıp bir yandanda yks ye çalışmayı planlıyorum
7 8 ay gibi çalışmayı düşünüyorum sizce zor olur mu öyle?
7 8 ay gibi çalışmayı düşünüyorum sizce zor olur mu öyle?
Hayatta kolay Ne var ki Evet tabii ki zor olur ama bu senin tamamen isteğine bağlı bir durum Ayrıca part time iş bulmak da kolay değil Ne iş ilanlarında var ne gittiğin yerlerde var yani sen yine de çok fazla heveslenme part time çalışmaya umarım bulursun yine de
Umarım sağol yorumun için
Ben kafede garsonluk yapıyordum yazın, okul acilinca da saatlik köpek gezdiriyorum deneme netlerim gayet iyi gidiyor gs üni hedefliyorum, yks bitince de kasiyer olarak üç aylığına çalışacagim gibi duruyor bence olabilecek bişi isteyince yapamayacagin şey yok okuyan her yerde okuyor
Bizi bunları düşünmek zorunda bırakan herkese çok öfkeliyim
Bende öfkeliyim destek yok mezuna kaldım İstanbul da sınıf öğretmenliğini hedefliyorum
Sınıf öğretmenliği kazanması çok da zor olan bir bölüm değil, çocuklarla uğraşmayi sevsem ben de isterdim ataması da kolay İstanbul üniversite için çok pahalı dışarıdan gelen için belki mecburi olarak izmirden Ankara'ya giderim :/ allah kolaylık versin bize
Ailemle İstanbul kaldığım için yatacak yer problem olmuyor ama aileden uzaklaşmak tek başıma birşeyler yapmak istiyorum şehir dışında oluncada yurt para sıkıntısı aklıma geliyor Amin 😅
Cevap
0Cevap
Zor olur. Yoruldum bahanesine sığınırsınn bende yaşadım
Okul, iş ve sınav zor olur ama yapanlar var.
Allah kolaylık versin.
Olmaz bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?