1 senem heba oldu. 14:45'te başlayacaktı, kapılar kapanınca KPSS'ye giremedim. Şimdi ne yapacağım?

Ağlamaktan gözlerim şişti.. Sınav salonundakiler ağlama sesimi 14:31 de duymuşlar. Muhtemelen 1-2 dk geç kaldım.

Görevli polis memuru alamam dedi senelerim yandı... ÖABT ye girecektim 2 hafta sonra. Şimdi 2. Oturuma giremedigim için 3. oturuma da giremeyeceğim.. genel kültürden 2netim var.. GKGY den atanacak kadar p1 ve p3 puanım yok..

Hayallerim 1 dk ile bitti.. stresten vaktin nasl gectigini anlamadığım için geç kaldım.

Ağır travma geçirdim geçirmekteyim.

Annemlere sadece GK iyi değildi diyebilirim... Şimdi napıcam

1 senem heba oldu. 14:45'te başlayacaktı, kapılar kapanınca KPSS'ye giremedim. Şimdi ne yapacağım?
Cevapla