Halk eğitim merkezlerinde verilen kurslar ücretsiz değil mi?

Bir kursa başladım, 4 . 5. Haftadayim kurs ücreti istediler 300 tl. Ben de hakkımı savundum kurs ücretli değil neden ücret talep ediliyor dedim hoca yerine sınıftakiler tartışmaya başladı benimle , yok hoca emek veriyor yok 300 liranin lafi mi olur vs. Vermeyeceğim dedim , hoca da vermeyeceksen kursa gelme dedi kovdu resmen. Kanuna aykırı değil mi bu?
Halk eğitim merkezlerinde verilen kurslar ücretsiz değil mi?
Cevapla