İlk defa alım yapacak bölümün tercih sırası ve ikinci üniversite hakkında iki sorum var?

Merhaba, ben ilk defa alım yapacak bir bölüm yazmak istiyorum, aynı şehirdeki bir başka devlet üniversitesi 80 binle kapatmış. İkinci sıraya bu üni bölümünü yazmak hata olmaz değil mi?

İkinci sorum; daha önce lisans mezunu olup ikinci üniversitede yüzde yüz burslu vakıf kazanan arkadaşlar varsa, sizin bursunuzu kestiler mi zannediyorum öyle bir kanuni imkanları var? Cevaplarsanız çok memnun olurum.

İlk defa alım yapacak bölümün tercih sırası ve ikinci üniversite hakkında iki sorum var?
Cevapla