Maksat biraz icimi dokmek haliyle gecenin bu saati can skintisida var. Şu an iyi ve aranan bir meslegim var, calistigim firmada da şef konumundayim ve beni cok seviyor patronlar, maaşida fena sayilmaz. Bir suredir pazarlama departmanindaki arkadaslara cok ozeniyorum. Her nekadar fabrika ortaminda da calissak adamlar surekli disaridalar geziyorlar ve jilet gibi giyiniyorlar bunlar aslinda tam benlik seyler. Bu yuzden hep ozenmisimdir pazarlamacilara. şu an onumde boyle bir kariyer yolu acildi ve ben uzman oldugum meslegimi ve daha dusuk maasla hic dusunmeden tabiki sifirdan baslayarak evet dedim. Sizce 36 yasindan sonra yeni bir kariyer planlamasi yapmak daha dusuk maas ve sektore sifirdan baslamak mantiklimi?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 💪😀
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer