Güncellemeler
+1 yıl
4 milyon insan da tercih mi verecek
Sıralama her zaman önde, puan yetse bile sıralama yetmiyorsa çok zor almıyorlar. Mesela 297 puanın var muğla sıtkı koçman tıp fakültesi 488 puan puanın yetiyor ama tıp'ın istediği sıralamayı elde etmemişsen tıpa giremezsin...
497 puan olacaktı
Anladım da mesela puan yetiyor yazsam boş kalsa bile almazlar mı
Yazdığında eğer kontenjan boşluğu varsa alıyorlar. Mecbur almak zorundalar talep yok
Cevap
3Cevap
Gelmeme ihtimali var maalesef
Baraj kalktı
Sıralama ile yerleşirsin puanla değil
Puanın önemi yok sıralama esas alınıyor
Gelmesi umuduyla
Siralama onemli
Belli bi siraya gore alan herkes tercih vericek :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?