Arkadaş çimlere serileceksek parklara da gidebiliriz. Sırf bunun için üniversite kazanmaya gerek var mı? :D
Bunun hayalini kurarak üniversite yazan var mı ya da okul hayatında çimlere oturan? :D
Arkadaş çimlere serileceksek parklara da gidebiliriz. Sırf bunun için üniversite kazanmaya gerek var mı? :D
Bunun hayalini kurarak üniversite yazan var mı ya da okul hayatında çimlere oturan? :D
Kampüs içindeki öğrencileri gösteriyorlar işte. Kampüste yeşillik alan olması önemli bence. Kafede veya banklarda oturan öğrenciler saçma olurdu zaten hahaha
Evet bir dönem ders programımda 3 saatlik bir boşluk vardı, o zamanlar çimlerde oturarak bekliyorduk dersi. Onun dışında öylesine gidip oturduğum olmadı hiç.
Öyle bir gösteriyorlar ki sanki dersler bile açık havada işleniyor :D
Evet işte o mutlu ve neşeli havayı vermeye çalışıyolar hahahah
Ahahaha Allah iyiliğini versin, güzel yaşa inşallah :D Çok güldüm. Reklam kokan hareketler bunlar reklam. Sırf ilgi çeksin diye yapıyorlar, ha bunu yapan da genelde vakıf ya da özel üniversiteler. Para için her şeyi gerekirse toz pembe lanse edebilirler. Her şey bu kadar güllük gülistanlık olsa ohoo😀
Kampüsün içinde ki insanlar boş saatlerinde çimler de oturuyor arkadaşlarıyla bu yüzden ünüversite gidilmez zaten ünüversite hayatı yaşayanabilene çok güzel bir yer ünüversite tanıtımları bunlardan ibaret olmuyor ki okulun tabataslask herşeyini kuş baskısı gösteriyorlar.
Üniversite okumak işkence ya ben açıköğretim yazdım ondan bile nefret ediyorum hiç çekilecek çile değil zaten okuyan da bir b*k olamıyor ama işte bir umut 😃😃
aynı kafadayız 👏🤝
Yorumlarda birisi 3 saat çimende oturup dersi bekledim yazmış bir kasvet kapladı okuyunca ya zaten hocalar slayttan açıyor okuyor liseden bir farkı yok okul hayatı insanın travması başka bir şey değil iyi ki atlattım çok şükür 😃
bende pek keyif almadım üniden 3. sınıfta bıraktım yüreğim dayanmadı hacı 👍
Aynen hacım 👍
Cevap
7Cevap
Gerçekte olan yığıntı döküntü betonlar ahahahah
Ya onu bunu boş ver de Türkiye'de bir tane bile üniversite yok, yurt dışında okumak lazım
Üniversitelerdekiler kocaman oluyor otla dur 😄😄
Adamlar nasıl tanıyım yapacaklar tabikide bahçeleri göstericekler
italyan erkeği
zengin koca peşindeler
zengin koca avcılığı :D
italyn erkeği lazım kızlara
para babası
Millet karı kız koca peşinde
Hakikaten neden öyle 🙃
Cidden öyle ama hepsinin tanıtımı öyle
ergenken benim dikkarimi cekiyordu:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?