Üniversite tanıtımlarında hep çimlere oturmuş gençleri gösteriyorlar. Üniversiteye bunun için mi gidiliyor :D?

Arkadaş çimlere serileceksek parklara da gidebiliriz. Sırf bunun için üniversite kazanmaya gerek var mı? :D

Bunun hayalini kurarak üniversite yazan var mı ya da okul hayatında çimlere oturan? :D

Üniversite tanıtımlarında hep çimlere oturmuş gençleri gösteriyorlar. Üniversiteye bunun için mi gidiliyor :D?
Cevapla