Telefondan satış yapıp prim alıyoruz. Arkadaşım telefonları yanına almış, her arayanla o konuşuyor. Ne diyeyim buna şimdi?

Şaka gibi gerçekten. Zaten benden daha fazla maaş alıyor. Yarı yarıya açsak ölecek misin sanki

Telefondan satış yapıp prim alıyoruz. Arkadaşım telefonları yanına almış, her arayanla o konuşuyor. Ne diyeyim buna şimdi?
Cevapla