Benim düşünceme göre sen liseden yeni mezun olmuş biri isen ya da mezuna kalmış biri olarak 2 yıl çalışmışsan ve yıllardır kitap kapağı açmamış biri senden yüksek alıp önüne geçiyorsa
yeterince çalışmadın veya üniversite okuyacak kapasiten yok demektir bunun için de kimseye çemkirme. Sınava girmek herkesin hakkıdır.
Evet, Hak yiyorlar
Hayır, Sınava gitmek herkesin hakkı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Farklı bir bakış açısı...
İkinci üni okumak için girdim sınava ve çalışanların alamadığı puanı hiç çalışmadan aldım
Evet hem çalışmıyorlar hem ağlıyorlar
Gerçekten bazılarının kapasitesi yetmiyor. Kimseyi aşağılamak için söylemiyorum ama gece gündüz ders çalışan arkadaşim barajı bile geçememişti ben hiç çalışmadım 300 aldım, sadece soruyu anlamakla birlikte en az 240 almalı insan
Herkes okursa kim markette çalışacak hayat acımasız maalesef
lisede dersine iyi calısmıs ve önüne gecmişse ne yapabilirsin? bu yarışta iyi olan kazanır bu kadar yani. hakla alakası yok
ne alâka? sınava falan girmedim
Evet ben hakkımı helal etmiyorum
Devlet ona da sınava girme hakkı verdiyse ve girmek onun da hakliysa nasıl senin de hakkını yemiş oluyor merak ediyorum.
Devletin her yaptığı şeyi gerçekten bu kadar savunuyor musunuz sınava devlet girmiyor biz giriyoruz
Haha bu kafadaysan üniversite okuma zaten 😂😂😂
Sana soracaktım zaten 😅 bence sen okuma
Bitiriyorum canım az kaldı 😂
Allah Allah 😅