YKS sınava giren üniversiteliler, kendini denemek isteyenler ve ikinci üniversite okumak isteyenler gençlerin hakkını mı yiyor?

Benim düşünceme göre sen liseden yeni mezun olmuş biri isen ya da mezuna kalmış biri olarak 2 yıl çalışmışsan ve yıllardır kitap kapağı açmamış biri senden yüksek alıp önüne geçiyorsa

yeterince çalışmadın veya üniversite okuyacak kapasiten yok demektir bunun için de kimseye çemkirme. Sınava girmek herkesin hakkıdır.

Evet, Hak yiyorlar
Hayır, Sınava gitmek herkesin hakkı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
YKS sınava giren üniversiteliler, kendini denemek isteyenler ve ikinci üniversite okumak isteyenler gençlerin hakkını mı yiyor?
Cevapla