Güncellemeler
+1 yıl
Yahu neden dalga geçiyorsunuz fazla kalabalikta kalamiyorum bana problem oluyor okumaya gidiyorum insanlarla mucadeleye degil bi anlayin halden!
Daha basvuru baslamadi ama gidecegim yerdeki yurtlarda 1 2 3 kisilikler var 1 kisilik 2 oda mevcut ve ben buna gitmek istiyorum nasil cozebiliriz yurdu arasam soylesem beni bossa kabul ederlermi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kisi sayisina gore onlar kendiis belirliuor bazi kriterlere göre
Nasil oluyor ben yurtla gitmedne konussam ayarlayabilirmiyim
Yükseklisans doktora ya da engelli birey değilsen vermiyorlar ha bi de bazı tıpkılara ayrıcalık veriyorlar
Neden tipcilara veriyolar bende hukuktayim bana da ayricalik yokmu cok kkisiule onceden kaldim cok sorun yasadim
Bizim yurtta sadece bunlara ayrıcalık veriliyordu oraya gitmeden yurdunu telefonla aramanı tavsiye ederim
Gitmeden her seyi ayarlayacagim ya degilse gitmem mümkün degil
Nasi çözecegim bu durumu
Arayıp söylemen yeterli. Hatta bir tane daha 1 kişilik oda açtırabilirsin
O nasil olacak dalga gecmenin de boylesi
Yok yahu ne dalgası. Bana 1 kişilik oda hazırlayın de hazırlarlar
Baska emriniz diyip kapatirlar
Orayı isteyeceksin başvuruda ama çıkmama ihtimali de var
O yurda basvurabiliyormuyum direk
Önce yurt başvuruları açılır yurt başvurusu yaparsın yurt çıkarsa gidip kayıt yaptırırken oda işini konuşursun
Ama tek kisilik oda sadece 1 yurtta var oraisnin cikmasini ayarlayabiliyor muyum
Devlet yurdunda torpilin yoksa öyle ayarlayamazsın sen sadece o ilde ki kyk yurtlarına başvuru yaparsın ben kesin tek kalmak istiyorum diyorsan imkanın varsa özel yurda git
Ozelde kaldim daha hayatta gitmem sokagindan dahi gecmem cok sorun cektim bu yil. Simdi kyk istiyorum ama bu seferde kisi sayisi sorun bir hemcinsimle. ayni odada kalmak istemiyorum tek istiyorum torpilsiz halletmenin bir. yolu yokmu
Özeli beğenmediysen kyk hiç beğenmezsin
Özelde her sey surprizdir ama geneli kötü biter. Ceken bilir kyk bana en iyisi
Kyk’yı da ben biliyorum
Kyk nin ne sorunlari var ki
Ya devlet yurdu yemeği sorun ortamı sorun girşi çıkışı sorun her yeri sorun oda arkadaşını seçemezsin
Sıcaklığı nasil peki
Ve temizligi
Sıcak olur illa ama temizlik pek yok
Saray dairesi var istersen
Defol pis mahlukat
Kes sesini ergen
Hoşt git baskasina havla
Orası bir yurt. Senin gibi bir çok kişi kaldı orada. Onlar da okul okudu, kimsenin seninle derdi yok. Arkadaş olmaya bak oda arkadaşlarınla.
Olmuyor iste anlayamazssin neyse
Seni kafeste tutmaları lazım. Sen git yurda, zaten onlar seni insanlardan uzak tutmak için tekli odaya alırlar.
Emin ol bu sekilde 2 3 kisilikte kalirsam ve oda arkadaslarim benim kirmizi cizgilerimden sorun cikarirlarsa neyse boş ver sonrasını
Neymiş kırmızı çizgilerin
Soylesem ne fayda orada bunlarin asildigini gormek istemiyorum o riskede giremem tek istedigim rahatca okumak
Valla merak ettim ne olabilir bu kadar insanlardsn kendini üstün görmene sebep olan kırmızı çizgiler.
Ustunluk mu saniyorsun o kadar her acidan yoruldumki artik istedigim sekilde yasamak istiyorum sagligimla ve insanlarim merhametiyle sinanmak istemiyorum
Bilmiyorum, bir tık ego sezdim sende nedense
Bilsen bu kadar bos ve sacma cumleler kurmazdin onun icin daha fazla konusma
Aslında sadece olanı söyledim. Dediğin şey mümkün değil çünkü.
Asiri torpilin yoksa olmaz
Yok maalesef
Zor senin is
O biraz zor, anca başladıktan sonra düzeltirsin
Yapma ya benim icin cok sorun bir veya birkac kisiyle ayni odada kalmak. Bunu onlara nasil diyip tek kisilige gecebilirim
O dediğin problem gerçekten, yurt sıkıntısı olan kalabalık bir yerse işin zor, ama az öğrenci varsa bir süre sonra odanı değiştirirsin. Önceden çoğu öğrence eve çıkardı odalar boşalırdı, şimdiki şartlarda o çok zor
En basta direk halletmek istiyorum ya yoksa bana problem arasma konussam onden olur mu
İlgilenmezler,
Nasi cozerim bu sorunu
😅😅 torpilin varsa olur o işler
Yok ya maalesef
O zaman unut o odayı sen
Nasil bulacagim o torpili
Hiçbir fikrim yok
Ara sor
O belirlenmez
Belirlenmez😂
Arayip konussam durumumu anlatsam?
Olmaz sanırım ama dene bii ya da tek kalmak istiyorsan başka özel yırt bulmay çalış
Ozelde kaldim daha ozelin sokagindan gecmem neler cektim bir bilsen. Mecbur kyk da kalacağım tek kisilik bir oda da nasi kalabilirim
Kyk da tek kişilik oda olmaz maalesef güzelim
Var bi tane yurtta gordum valiligin sitesinden
Kendi şehrinde oku
Otel mi sandın orayı
Bas git
Kes
Sen kes ahmak
Bıdı Bıdı bıdı