Helü, bu gün itibari ile çalıştığım iş yerinen ayrılmak durumunda kaldım.
Siz en son ne zaman istifa ettiniz?
Helü, bu gün itibari ile çalıştığım iş yerinen ayrılmak durumunda kaldım.
Siz en son ne zaman istifa ettiniz?
Evet şöyle bi gözden geçirdim de 4 defa etmişim. Bi keresinde yine istifa etmeyi düşünürken benim hal tavırlarımdan çözüp kendileri yol vermişti.😄 O da çok işime gelmişti hani.
En son 10 yıl önce istifa ettim o günden sonra da hiç is hayatında bulunmadım.
şu zamana kadar çalışma ortamım hiç olmadı, o yüzden hiç istifalık bir durumum da olmadı. hakkında hayırlısı olsun, bir bildiğin vardır boş yere çıkmazsın sen. daha güzel işler senin olsun bebek
Cevap
9Cevap
2019 Nisan ayında istifa ettim, Ağustos ayında da şu an çalıştığım firmaya girdim orada da 3. yılım dolcak
En son 6 yıl önce yaptım 6 yıldır çalışmıyorum 😅 Genelde bütün işlerimde istifa ettim
Çok şükür kovulduğumu hatırlamıyorum
İki kez ettim en son 2018 de en son istifa ettim 🤔
Bayramdan önce ettim. Haksızlığın olduğu yerde duramıyorum.
2017 de istifa ettim üretim müdürüne kızdım çekiş attım çıkıyor dedim ama bütün halklarımı aldım tazminat kıdem hepsi
8 sene önce etmiştim.
Genel müdür ile papaz oldum
‘ sen anca müşteri g@tü yala , müdürlük vasfı sana göre degıl agır gelmiş sana ‘ demiştim
Bugünden itibaren etmiş bulunmaktayım ama işyerinin bundan haberi yok
Kızın biri ile tartıştıktan sonra aileme küfretmesi sonucunda burnunun tam ortasına kafa atmam sonucu zorla istifamı istendi. Zaten aynı kişi ile daha fazla o ortamda çalışamazdım istifa ettim.
En son 1 ay önce falan istifa ettim.
Geçen sene Ramazan ayındaydı sanırım.
9 ay önce istifa etmiştim en son.
Etmedim ama ileri zamanlarda edebilirim
İstifa etmedim kovuldum 😂
Hayır hiç etmedim.
Etmedim hiç
8 yil once etmsitim
5 ay önce çalıştığım yerde.
Hayir
Evet etmiştim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?