Güncellemeler
+1 yıl
Sinava baska komisyon uyeleri mi gjriyor yoksa ayni komisyon uyeleri mi giriyor. Başka bilen var mı?
Komisyon olarak her ay farklı kişiler mi geliyor yoksa her ay senin kayıtlı olduğun kursa ayni Komisyon mu gelir?
Ben 2. Sınavda geçmiştim. İlkinden farklı kişilerdi. Bir tane yaşlı domuz budala gelmişti kafamı karıştırmak için her boku denemişti sınavı geçip orta parmağı ona sapladımm. Argo için özür dilerim sinirlendim birden
Cevap
0Cevap
Farklı kişiler geliyor sanırım çünkü direksiyon sınavına 2 defa girdim. İkisinde de komisyondakiler farklı kişilerdi.
Tamam o zaman
Teşekkür ederim
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?