Arkadaşlar Adana'ya memur olarak atandım ilk görev yerim olacak ins. korkuyorum sizce nasildir?

9 bin yeter mi orada. Çok mu sıcak. basinda olduğu kadar tehlikeli mi

Arkadaşlar Adana'ya memur olarak atandım ilk görev yerim olacak ins. korkuyorum sizce nasildir?
Cevapla