İŞKUR üzerinden girdiğim işten çıkarılırsam para ödememe gerek var mı?

Iskur üzerinden işe girdim 3 aylık ama 2. Ayımda beni isten cıkarırlarsa para cezası öder miyim? Ne kadar para öderim?
İŞKUR üzerinden girdiğim işten çıkarılırsam para ödememe gerek var mı?
Cevapla