Küçük Kardeşim Sınavdan 360 küsür puan almış, iyi mi?

Abi 90 binlerdeyim falan demişti.
şu an ben sisteme uzak olduğum için çok anlayamıyorum.
Standart mı, standart üstü mü?
Nasıl olursa olsun önemi yok ama sadece merakımdan soruyorum.
Küçük Kardeşim Sınavdan 360 küsür puan almış, iyi mi?
Cevapla