• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Sizce artık üniversite okumak boş mu yoksa her şeye rağmen okunmalı mı?

heyybenesra
heyybenesra Takip Et
Yoda Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
43
Yapay Zekaya Sor
𝑆𝑖𝑧𝑐𝑒 ?
Sizce artık üniversite okumak boş mu yoksa her şeye rağmen okunmalı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada peki okumazsak ne yapacağız?
Sizce artık üniversite okumak boş mu yoksa her şeye rağmen okunmalı mı?
Cevapla
Üniversite Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Kardelen236
    Kardelen236 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Okumak istiyorsanız yani amaç meslek edinmekten öte bilgi edinmekse kendiniz de yapabilirsiniz emin olun. Ben şu an ki üniversitelerin yetersiz ve içi boş binalar olduğunu düşünüyorum. 4, 5 yıl bomboş yasanmaz. Hele ki mezun olunca 20 lerin ortası olunca işsiz kalma ve psikolojinizin bozulması da var. Yani demem o ki, çok istiyorsanız okuyun ama kesinlikle boş durmayın elinizde ek bir mesleginiz, para kazanacağınız bir uğraşınız olsun.

    Yani insan bilgiye açsa üniversiteye gitmesi sart değil. Herturlü bilgi ulaşılır mesafede.

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • nothesame
    nothesame Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 99%
    +1 yıl

    Üniversite okumak da okumamak da kişiye bağlı bir durum. Ben okuyacağım çünkü bununla ilgili hayallerim ve planlarım var. Okuyan kişi sadece okula gidip gelecekse kendine ait hiçbir şey katmayacaksa ve kendini geliştirmek için çabalamayacaksa ~ ki şu an okuyan neredeyse her öğrenci bunu yapmıyor ~ okumasının hiçbir anlamı yok. Çünkü mezun olduğunda okumuş cahilden farkı kalmıyor. Kimse kusura bakmasın doğruları konuşmak zorundayım.

    Okumayacağım ama bir yerde çalışıp çırak olarak başlayacağım. Sonrasında yükselip ustamdan işi öğreneceğim, kendi mekanımı açacağım da diyebilirsin. Ve ya okuma imkanı olmadığı için online kurslara katılıp bir sürü sertifika alan ve bu alanda kendini kanıtlamak isteyen girişimci ruhlar da olabilir. Ama iki seçenekte de kişinin hayatına bir şeyler katmak istemesi ve kendini geliştirmesi gerekiyor. Yoksa neyi seçerseniz seçin hayatınız aynı kalır ☯

    1
    0 Yorumla
  • Janelskii
    Janelskii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben şu an iki işte çalışıyorum aynı zamanda Üni öğrencisiyim. Yaptığım mesleğimin hiçbirini üniversite sayesinde elde etmedim. Bu devirde bir meslek edinmek daha mantıklı bence. Benim bir arkadaşım 15 yaşından açşılığa adadı kendini şu an çok iyi bir maaşa çalışıyor, terzilik yapan ve 18 yaşında birçok yetişkinden iyi kazanan arkadaşım da var.. Kısaca devir üniversite devri değil

    4
    1 Yorumla
    • vitanjei
      vitanjei
      +1 yıl

      Aynen👌🏻

      Yorumla
  • lonewolf_3406
    lonewolf_3406 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 97%
    +1 yıl

    Zenginsen ve okumazsan, kültürsüz cahil derler, başka bir kaybın olmaz, hatta babanın yanında işi öğrenirsin.

    Orta sınıftaysan ve okumazsan, yine de bir şansın olabilir ticaret vs. Hatta okumadan ticarete atılmak aileden bir sermaye varsa daha faydalı olabilir.

    orta-alt veya alt sınıftaysan okumazsan amele olursun, okursan da aynı parayı daha rahat bir iş yaparak kazanırsın.

    30 senelik hayat tecrübemde gördüklerim bunlar. He ekleyeyim, zenginsen zaten hobi olarak okursun. Detay isteyene.

    https://www.youtube.com/embed/RiJGyv9XScE
    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

31

Cevap

33

Cevap

  • Sykoformore
    Sykoformore Takip Et
    Bilge Yaş: 72 , eic 99%
    +1 yıl

    4 yıllık da okusan en iyi bölümü de okusan mezun olduğunda bir performans bekleniyor senden. Ömür çürütmeni, boyun eğmeni bekliyor sistem. O yüzden 2 yıllık bir bölüm okuyup da 2 yıl iş tecrübesine sahip olanlar daha hızlı ilerliyor mesela bari gerçek hayata atılmış olursun.

    1
    0 Yorumla
  • Namühim
    Namühim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Diploma şart ama okumak şart değil. Açık öğretim en mantıklısı. Yani açıktan üniversite okucan sadece sınavlara gireceksin. Sınav tarihi dışındaki zamanlarda bi işte çalışıp tecrübe kazanacaksın. Ya da dil kursuna git bi dil öğren. 4 yıl boyunca kira ya da yurt parası cart curt, açlık ve borç içinde okuyup işsiz kalkmaktansa hem 4 yıllık tecrüben olur, hem paran olur hem de diploman olur.

    1
    0 Yorumla
  • cryptoGuy
    cryptoGuy Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 803 cevap paylaştı.

    hep soylerim bakin gelismis ulkelere. Egitim sart degildir. Toplumda her kesim insana ihtiyac oldugu icin egitim zorunlulugu yoktur bir insanin cahil olup olmamasinin egitimle kismen fakat tamaen kendisini yetistirmesiyle alakasi vardir. Aksini iddia edenlerle sabaha kadar tartisabilirim. Egitim zorunlu degildir.

    1
    5 Yorumla
    • Perikızı__
      Perikızı__
      +1 yıl

      Üniversitede verilen eğitim değil, öğretimdir.

      Yorumla
    • cryptoGuy
      cryptoGuy
      +1 yıl

      @perikızı__ öğretimin yanında eğitim de verilir kişi uzakta kendini topluma kabullendirecek kişilik ve karaktere sahip olur.

      Yorumla
    • Perikızı__
      Perikızı__
      +1 yıl

      Bunu hiçbir üniversite hocası kabul etmez. Kişiliği oturmuş olarak kabul eder.

      Yorumla
    • Perikızı__
      Perikızı__
      +1 yıl

      Ayrıca sırf öğretmenleri suçlamak da çok saçma. Ailesinin eğitemediği birini biz nasıl eğitelim? Boşuna değil o atasözü :Ağaç yaşken eğilir. Ekliyorum. Eğitim ailede başlar. Temeli bozuk olan birini ne kadar eğitirsen eğit cinsine tükürdüğüm cinsine çekiyor.

      Yorumla
    • cryptoGuy
      cryptoGuy
      +1 yıl

      @Perikızı__ evet haklisiniz ama bizde aile faktoru cocugu yetistirmekten ziyade temel yasam ihtiyaclarini karsilamakla ugrasiyor. Dogrusu cocugu kesfedip her alanda bilgi ve ilgi sahibi olmasini saglamak. Egitimcilerde bu altyapinin ustune kendi toplum tecrubelerini katarak o eksigi doldurmak. Temelde yanlis yetisen cocuk biraz daha yuklenince zivanadan cikip ahlaki bilinci bozuk bireylere donusebiliyor. Isiniz gercekten cok zor.

      Yorumla
  • Traianus
    Traianus Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    İş bulabileceğine inanan okusun, inanmayan okumasın. Yani ne kendisi üzülsün ne de başkaları üzülsün...

    Birgün Prof dr. Ali Demirsoy hocamı dinliyorum. Birisi sormuştu kendisine "hocam ülkemde biyoloji okuyum mu?" diye. Hocam da "anan-baban zenginse oku, değilse okuma. Bunları söylerken benim içim ama bir de ülkenin gerçekleri bu." demişti.

    1
    0 Yorumla
  • naunau73
    naunau73 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bölümün garanti ise asla boş dehil ama ben üniversite hayatı yaşayayım elbet allah bir yol gösterir vs düşüncesiyle atanamayacagin veya iş imkanı olmayan bölüm okumak hem kendine hem de ailene kötülüktür. Maalesef ülkemiz buna izin vermiyor genç olarak hayatını yaşamıyorsun becerin varsa onun üstünden gitmen daha iyi olur. Benim bir arkadaşım pastacilık kursuna gitti maşallah baya da öğrendi yetenekli önce küçük bir pastaneye girdi sonra güzel bir restaurant ta iş başvurusu yaptı alındı şu an altında mini Cooper var muglada güzel bir ilçede yaşıyor ben de kpss calisiyorum dhdhdhd demem o ki diploma vs artık bir iş etmiyor aklını kullanan bu hayatta ilerliyor

    1
    0 Yorumla
  • FrauElvira
    FrauElvira Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Boş. Okumadım, iş hayatına atıldım çok mutluyum

    2
    16 Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Ne is peki?

      Yorumla
    • FrauElvira
      FrauElvira
      +1 yıl

      Tercümanlık (Rusca, Almanca, Türkçe)

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Bende istiyordum ama , ingilizce. Ayrıca az da olsa tecrübem ve ilgim var tamamen dil kursuna gidip öğrenip sonda iş bulmak gerekiyor değilmi

      Yorumla
    • FrauElvira
      FrauElvira
      +1 yıl

      Evet, tamamen öğrenip daha sonra iş aramaya başla
      Tabi eğer otel, restoran gibi sadece günlük kelimelerin kullanıldığı yerlerde çalışacaksan tamamen öğrenmene gerek yok ama hava limanı, konsolosluklarda çalışman için çok iyi bilmen lazım🌺

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Bilmiyorum çok istiyorum hep hayalimdi zaten ya ingilizce öğretmenliği ya da tercümanlik bazı sebeplerden öğrenemedim , okuyamadim o bölümü üni ye gittiğimde ek olarak yapabilir miyim acaba

      Yorumla
    • FrauElvira
      FrauElvira
      +1 yıl

      Ne okuyorsun? Hem okuyup hem calismak zor degil. Ben calismaya basladigimda universitede okuyordum (uluslararasi iliskiler bolumunde ) 1 ay oyle calistim hicbir zorlugunu gormedim hem okulu hem dersleri birlikte yurutebiliyordum. Sonra da okulu biraktim. Sana zor gelen kismi dili ogrenmekse hic gozunde buyutme bence dil ogrenmek dunyanin en kolay şeylerinden biri

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      şu an bir şey okumuyorum uniye gidecegim bu yıl. ama korkuyorum işte hangi bölümü seçmeliyim nereye gitmeliyim dilin önü açık ve çok ilgim var seviyorum da bu yüzden hem üni okuyup hemde dili nasıl öğreneceğim

      Yorumla
    • FrauElvira
      FrauElvira
      +1 yıl

      bir mesleği seçerken önce ilgin olup olmadığına daha sonra maaşına bakmalısın derler. ilgin varsa dil seç. 2. 3. dil öğrenirsen mesela ingilizce ve yanında çince/arapça öğrenirsen çok iyi yerlere gelebilirsin. arapça çok tutuyor bu aralar

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Yani uniye gidip ek olarak dilmi öğrensen yoksa bu yıl tekrar çalışıp dil sınavına mi girsem. bilemiyorum?

      Yorumla
    • FrauElvira
      FrauElvira
      +1 yıl

      Bu sene elle tutulur bir bolum geliyorsa universiteye git, dili de kurslarla halledersin

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederimmm😊♥️

      Yorumla
    • FrauElvira
      FrauElvira
      +1 yıl

      💙💙🥰

      Yorumla
    • FrauElvira
      FrauElvira
      +1 yıl

      Istemedigin, ilgini cekmeyen ve onu kapali bir bolume gitmek yerine bir sene daha dile hazirlan derim bu arada

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Ama çok zorlanıyorum kendi başımq

      Yorumla
    • heyybenesra
      heyybenesra
      +1 yıl

      Ayrıca 3 . Yılım olur

      Yorumla
    • FrauElvira
      FrauElvira
      +1 yıl

      O zaman devam et bu sene. Dili kurslarla da halledersin

      Yorumla
  • Perikızı__
    Perikızı__ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Bölümünün atanma puanı düşükse ve alımı yüksekse boşuna değil. Atanma puanı yüksekse ve tek Kpss türünden sınava girmen gerekmiyorsa, birçok türünden girmen gerekiyorsa boşuna demiyorum ama boşuna gibi (bence.)

    1
    0 Yorumla
  • minikcadınız
    minikcadınız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Turkiyede adım başı üniversite var. Eğitimi resmen döner sermaye olarak kullanıyorlar. Atama yapmıyorlar üniversite okuyan insanlar torpili yoksa işsiz kalıyor!

    1
    0 Yorumla
  • DJACUN
    DJACUN Takip Et
    Xper 7 Yaş: 50 , eic 91%
    +1 yıl

    Okumak Tabiiki Önemli Olan Fakat İmkanın Ve Yabancı Dilin Varsa Yurt Dışında Okumanı Ve Mesleğini orada Devam Etmeni Öneririm

    1
    0 Yorumla
  • gulbahaar
    gulbahaar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Artık iş yerleri üni mezunu olanları almaya başladı o yüzden bari bir şey olamıyor isen diploman olsun garanti elinde

    1
    0 Yorumla
  • EndlessNameless_
    EndlessNameless_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    okumayıp ne yapacaksınız markette sanayide çalışmak dışında harika fikirleriniz varsa torpiliniz varsa okumayın

    1
    0 Yorumla
  • Blackİnstinct
    Blackİnstinct Takip Et
    Bilge Yaş: 45 , eic 98%
    +1 yıl

    Üniversite sadece bir okul değil farklı bir yaşam o hayat yaşanmalı

    2
    0 Yorumla
  • Melis_demirkıran33
    Melis_demirkıran33 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Her geçen gün yeni icaatlar çıkıyor teknoloji ilerliyor bu da şu an günümüzde olmayan mesleklerin gelecekte olacağını gösteriyor bu yüzden de okumak en azından üniversite mezunu olup bilgisayar kullanabilmek çat pat ingilizce öğrenmekte fayda var

    3
    0 Yorumla
  • leila_imranova
    leila_imranova Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Bence okumak daha iyidir çünkü neredeyse tüm iş gereksinimler yüksek öğrenim istiyor

    1
    0 Yorumla
  • michael_k
    michael_k Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Okunmalı, böşüm seçimi önemli tabi, sırf ünv. olsun diye yazılmamalı

    1
    0 Yorumla
  • biryıkıkinsan
    biryıkıkinsan Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Tabii ki iyi bir üniversitede oku ve kendini geliştir

    1
    0 Yorumla
  • Alaçatı_mavisi
    Alaçatı_mavisi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 438 cevap paylaştı.

    Kaliteli bir egitim alip kendini gelistiren herkese iş var. Boş olacak bir durum değil.

    1
    0 Yorumla
  • Kafkas001
    Kafkas001 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Okurken kendini geliştiren ve bununla yetinmeyen biriysen eğer okumak elbet güzel

    1
    0 Yorumla
  • NihtTwwish
    NihtTwwish Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 53%
    +1 yıl

    Evet bi mimarlık öğrencisi olarak mimarlık öğrencisinin resmini bu soruya koyman gelecek kaygısı yaşarken saol 😔

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    türkiyede tuik:Üniversite işşizlik oranı %20 yani eğer meslek edinilecekse ve emek veriyorsan o meslek için boş değil ama onun haricinde boş

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hayatin en bos seyi. bu ulke icin. o kadar mezun var. onlar bir is bulsun da bi 20 yil falan uni okumak sacma.

    1
    0 Yorumla
  • tuXba
    tuXba Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Okumak icin okunmamali, gercekten ilgilendigin bi alan varsa okunmali iki yillik ya da dort yillik farketmiyor

    0
    0 Yorumla
  • imrenözer
    imrenözer Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    +1 yıl

    bence okumak önemli ama daha önemli olan kendini okurken geliştirmek. mezun olduktan sonra okuduğun bölümün işini yapmasan bile diploman kenarda duran bir altın bilezik olur en azından

    1
    0 Yorumla
  • Birmimarcık
    Birmimarcık Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Eğer gerçekten önü açık bir bölümse okunabilir ama açıktan diploma alıp hayata atılmak daha doğru sanki doktor olsan ölüyorsun bu ülkede daha ne yapılır hiç bilmiyorm

    1
    0 Yorumla
  • Mhmtkrds63
    Mhmtkrds63 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Okumak lazim sonunda bi meslek bi iş yoksa okumaya gerek yok

    0
    0 Yorumla
  • Siyahvemoriyidir
    Siyahvemoriyidir Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Herşeye rağmen oku bişey kaybetmezsin ayrıca bu devirde çaycı bile üniversite mezunu okumazsan hangi mesleği yapacaksın ki

    1
    0 Yorumla
  • zirkonn
    zirkonn Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    ben artık okumanın bi işe yaramıcaa kanaatindeyim ziraa mevcut sistemdeki eğitim hiç bir işe yaramıyo.

    0
    0 Yorumla
  • Y131T
    Y131T Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Kesinlikle okunmalı hayatındaki çoğu arkadaşı hatta kardeşlerini bulacağın yer ilk sene hazırlık okuyorsan ordaki arkadaşların fazla kalmaz ama sonra kendi kafandaki arkadaşlarını bulup onlarla güzel bi ortam bulunca dünyanın en zevkli yeri

    0
    0 Yorumla
  • Aslıbeenn
    Aslıbeenn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Boşa okuyan da var bir yerlere gelende. Çoğunlukla boş.

    1
    0 Yorumla
  • kaanki99
    kaanki99 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Üniversiteler vasıfsız okunmak gereksiz zaman ve para kaybı maalesef :(

    1
    0 Yorumla
  • FurkanYeter
    FurkanYeter Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Meslek edinilecekse meslek edinmeye yönelik okunmalı. Yoksa boş.

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    İyi üniversite okumak gerekiyor

    2
    0 Yorumla
  • 126Pınar
    126Pınar Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Her şeye rağmen okuyacağım ben

    2
    0 Yorumla
  • Seveceksin85
    Seveceksin85 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 70%
    +1 yıl

    Boş ama okunmalı bence

    1
    0 Yorumla
  • IXARESXI
    IXARESXI Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Zaten bu kadar üniversite okunması saçma djssndn

    1
    0 Yorumla
  • ichwillsieg
    ichwillsieg Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 47%
    +1 yıl

    Üç beş üni belli meslekler harici boş

    1
    0 Yorumla
  • mamibeyygeliyor
    mamibeyygeliyor Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Ne okunduguna göre değişir

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Okunmalı eğer ilerde iyi bir yerlere gelincekse kesinlikle okunmalı

    1
    0 Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Üniversite okumak boş

    1
    0 Yorumla
  • berksinsi
    berksinsi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl

    Yani pek bir artısı yok bana göre.

    1
    0 Yorumla
  • Melayq
    Melayq Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 93%
    +1 yıl

    Okunmalı her şeye rağmen.

    1
    0 Yorumla
  • Ayaşmm
    Ayaşmm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Okursun ama tek umudun bu olmamalı

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Türkiye’de üniversite okuyan da aynı okumayan da

    1
    0 Yorumla
  • ArchSila
    ArchSila Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Fotografta kendimi gordum😅

    1
    0 Yorumla
  • Rookie_99
    Rookie_99 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Akli an üniversite okumaz bu devirde

    1
    0 Yorumla
  • bafiabi
    bafiabi Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 91%
    +1 yıl

    İçi boşaltıldı bi anlamı kalmadı

    1
    3 Yorumla
    • Mari_
      Mari_
      +1 yıl

      Emin misiniz

      Yorumla
    • bafiabi
      bafiabi
      +1 yıl

      @Mari_ evet
      Uzun uzun açılımlar yapıp anlatırdım ama işten yeni geldim uyucam müsaadenizle

      Yorumla
    • Mari_
      Mari_
      +1 yıl

      İyi dinlenmeler🙂

      Yorumla
  • Coraline-0
    Coraline-0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Herşeye rağmen okunmalı😃

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    herşeye rağmen okumalı..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet boş eskortluk yap

    1
    0 Yorumla
  • UNUTMAKYOK2
    UNUTMAKYOK2 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Okuduğun bölüme bağlı ve dayıya

    1
    0 Yorumla
  • ThisIs_Pelin
    ThisIs_Pelin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    Türkiyede bir iki üniversite hariç boş

    1
    0 Yorumla
  • kokluertugrul27
    kokluertugrul27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Okuyacaksiniz sevgili pesinde olmayacaksiniz

    0
    0 Yorumla
  • minikkladyy
    minikkladyy Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Boş...

    2
    0 Yorumla
  • çilingiroğlu-61
    çilingiroğlu-61 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 336 cevap paylaştı.

    Okunmalı. Özellikle kızlar

    0
    0 Yorumla
  • Ultrasonreyz
    Ultrasonreyz Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Üniversite ve bölüme bağlı

    0
    0 Yorumla
  • FitFace
    FitFace Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Bölüm önemli.

    1
    0 Yorumla
  • fanatikbucasporl35
    fanatikbucasporl35 Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Bomboşş

    1
    0 Yorumla
  • ömer131
    ömer131 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 54%
    +1 yıl

    Boş yani

    1
    0 Yorumla
  • bycon06
    bycon06 Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 78%
    +1 yıl

    Vosmzamannkaybı

    0
    0 Yorumla
  • Fosmodern
    Fosmodern Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Bomboş bir iş

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Sizce artık üniversite okumak boş mu yoksa her şeye rağmen okunmalı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Üniversite okumak sizce boş mudur? 8 cevap verildi
Üniversite okumak sizce boş mu? 20 cevap verildi
Sizce üniversite falan okumak boş mu? 4 cevap verildi
Üniversite okumak her şey mi yoksa artık bir anlamı kalmadı mı? 17 cevap verildi
Sizce üniversite okumak boş mu dolu mu? 6 cevap verildi
Üniversite okumamak eksiklik mi sizce? 36 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨