Üniversite 4. sınıfa geçmişken okulu bırakma kararı mantıksız mı?

şu an 4. sınıfa geçtim ve tam okulun bitmesine 1 yıl kalmışken okulu bırakmayı düşünüyorum. 1 dönem okumuştum burada sadece ve o zamanda alışamamıstım kendi evime dönmüştüm bir ay sonra. Pandemi de çıkınca okuyum dedim ve 3. sinifta ne yapacağımı bilemedim o sırada üniversite topluluğundan biriyle tanıştım ve ona güvendim bir yıl daha okurum dedim çünkü çok umutlandım. şu an hala sevgiliyiz. Ama o bir yıl onun ve benim için çok zor geçti. Sürekli yanımda olmasını istiyordum. Tek başına eve çıkmıştım. Sıkıntıdan yemek yapamıyordum gelip hemen bana destek oluyordu okula bile gitmek istemiyordum arbasiyla alip götürüyordu. Daha çok destekleri oldu. Hem annem hem babam oldu. Ama şu an mezun oldu ortada kalmış gibi hissediyorum ne yapacağımı bilmiyorum. Hala alışamadım o da gidince çok kötü oluyorum. Onla yürüdüğüm yollardan bile gecmek istemiorum duygulanıyorum. seneye hep aklıma gelicek. Onun orada var olmasiyla yaşıyordum orada. okuldan çıkınca aksam onu görüyordum. Hatta eve bile gidemiyordum. Beni otogardan alırdı. Seneye ziyaretime gelse bu sefer gittiğinde çok üzülcem. Hatta seneye belki duramam bile. Kafam çok karışık. Sizce ne yapmalıyım?

Üniversite 4. sınıfa geçmişken okulu bırakma kararı mantıksız mı?
Cevapla