Yatay geçiş yapacağım, 2. sınıf olarak gözükmem sorun olur mu?

Ben bu sene 1. sinifi bitirdim. 2. sınıfa yatay geçiş başvurusu yapacağım belgelerimde 2. sinif olarak gözüküyorum okul o şekilde guncellemis. herhangi bir sorun olur mu 1. sinif olarak mı gözükmesi gerekiyor?
Yatay geçiş yapacağım, 2. sınıf olarak gözükmem sorun olur mu?
Cevapla